Aktualizacja hardkorowej strzelanki Ground Branch.

Lista zmian jest ogromna jednak tutaj zajmiemy się tymi najważniejszymi. Tak więc najlepiej przejdźmy do rzeczy.

Każdy element ubioru i wyposażenia postaci jak i same postacie zostały przeprojektowane, dodano  również nowe elementy ubioru. Większość wyposażenia została przemodelowana, inne zostały zastąpione nowymi, a mały procent z pozostałych został usunięty z gry gdyż nie współgrał z nowym zestawem.

Deweloperzy informują również, żw wybór zarostu twarzy będzie dodany w późniejszej aktualizacji gdyż praca nad nimi wymaga odpowiednich zmian dla każdej z twarzy z osobna.

Nowe oraz poprawione wersje uzbrojenia:
MK14 EBR, MK46, M4A1 SOPMOD, M4A1 Block II,M4A1 Block II (FSP), MK18, HK416D,HK416D CQB, G3A3

Ostatnie zdjęcie (od góry do dołu): MK14 EBR, MK46 oraz G3A3

Żadna z broni nie ma dostępnych skórek, te pojawią się w najbliższych aktualizacjach.

Nowe oraz przeprojektowane modele elementów wyposażenia broni:
HWS 553,HWS EXPS3 (w wersji czarnej jak i FDE), T-2 Micro, Specter DR 1x/4x(obecnie tylko w wersji FDE), G33 Magnifier (3x)(czarna i FDE).

Najnowsza aktualizacja wprowadza szereg usprawnień rozgrywki oraz machaniki.

Stan magazynka:
Jedną z nich jest możliwość sprawdzenia przybliżonej ilości naboi(przytrzymanie klawisza R), które pozostały w magazynku. Świetnie obrazuje to poniższe wideo.

Planowane jest również dodanie pozostawienia magazynka na wierzchu wraz z widoczną ikoną tak długo jak przytrzymywany jest klawisz “R”, oraz automatyczne wyświetlanie ikony stanu gdy ładowany jest pusty magazynek.

Tablet:

Tablet, w którego wyposażony jest każdy z graczy pozwala na zlokalizowanie swojego położenia, swojej drużyny jak i celów do zrealizowania.
Pozwoli on również podczas prawidłowego wykorzystania uniknąć nieprzyjacielskich ostrzałów czy usprawnić koordynacje misji.

Elementy Drużynowe:
Jak widać na zdjęciu z tabletem ▲ gracze mogą zostać przypisani przez admina serwera do jednej z poszczególnych drużyn (Alpha (A), Bravo (B), Charlie (C) i Delta (D))
Po dołączeniu do sesji, gracze są automatycznie przypisywani do Alfy. Aby zmienić drużynę na inną, naciśnij klawisz [Esc] i przejdź do karty Session Roster  w górnym pasku menu. Następnie po prostu kliknij ikonę z literą obok swojego imienia i wybierz z listy nowy zespół.

Zmiana prędkości poruszania:
Prędkości ruchu chodzenia oraz sprintu zostały nieznacznie lecz zauważalnie spowolnione. Zmiany te wydają się być odpowiednie dla większości graczy. Temat ten będzie nadal obserwowany i konsultowany z graczami.

Odrzut broni:
W ramach aktualizacji animacji poprawiono odrzut, który powinien być teraz bardziej odczuwalny
zarówno dzięki animacjom odrzutu, jak i dodatkowej warstwie drgań kamery – Tak jak zwykle wszystko może ulec zmianie.

Kolizje broni (short-stocking):
Kolizje broni zostały przerobione tak aby wykorzystać short-stocking. Jest to technika, w której strzelec stopniowo przesuwa magazynek przez ramię, aby dalej kierować broń do przodu, jeżeli nie ma wystarczająco dużo miejsca przed sobą, aby utrzymać ją w pełni wyciągniętą. Ta zmiana pozwala graczom zachować skuteczność bojową w znacznie większym stopniu niż w wersji 1031 (gdzie broń była kierowana do góry, gdy tylko wykryto jej kolizję).

Nowa pozycja gotowości do strzału z pistoletu:Pozycja “Close Ready” dla pistoletów została zaktualizowana tak aby była o wiele mniej ściśnięta (blisko klatki piersiowej). Usprawniając pewniejsze celowanie podczas ataku.

Czułość celowania (ADS):Od teraz można w ustawieniach ustawić czułość celowania dla poszczególnego poziomu powiększenia.

Wzmocnione granaty dymne:
Granaty dymne zostały nieco wzmocnione tak aby zapewnić bardziej efektywne ukrycie w dymie. Wydajność gry może ucierpieć, jeżeli będziesz spamować mapę dymnymi.

Jest to rozwiązanie tymczasowe, dopóki twórcy nie przerobią i nie zoptymalizują efektu dymu.

Nowe tryby zegarka na rękę:
Od teraz twój zegarek posiada kilka nowych funkcji związanych z różnymi trybami gry.

  • We wszystkich trybach gry, ostrzeżenie o “pozostałym czasie” będzie na krótko wyświetlane na zegarku po 5, 2 i 1 minutach pozostałego czasu.
  • W Intel Retrieval można teraz włączyć ustawienie misji “Proximity Alert” (na Ops Board), aby otrzymać alarm wibracyjny, gdy znajdziesz się w odległości 5 metrów od urządzenia wywiadowczego.
  • W nowej dynamicznej grze DTAS, twój zegarek będzie wyświetlał pomocne informacje DTAS:   +Przybliżona odległość do flagi po jej umieszczeniu (w metrach). Obecne również w trybie Fox Hunt, wskazując odległość do objektu.
    +Gdy w zasięgu flagi znajduje się obrońca, zielony alarm będzie pulsował.
    +Gdy w zasięgu flagi znajduje się atakujący, wysyłany jest żółty sygnał alarmowy.
    +Kiedy flaga jest zdobyta, czerwony alarm pulsuje (obrońcy nie otrzymują ostrzeżenia o zdobyciu flagi).

Przebudowanie pokoju planowania strategicznego:

Pomieszczenie jest teraz mroczniejsze a ekran z mapą bardziej czytelny.

Animacje:

  • Jest to pierwszy etap gruntownej przebudowy animacji.
  • Przygotowanie szkieletu postaci do dodania animacji za pomocą motion capture.
  • Wszystkie bronie mają przerobione animacje strzelania oraz manipulacji bronią (przeładowanie, selektor ognia, sprawdzanie magazynka itp.)
  • Pierwszy etap dodania animacji niestandardowych położeń dłoni dla przedniego uchwytu:
       +Ręka podpierająca broń będzie ją chwytać w zależności od tego,w jaki rodzaj chwytu przedniego jest wyposażony (jeśli jest)

Niektóre uchwyty przednie powodują, że lewy łokieć wystaje do góry – jest to znany problem.

  • Animacje odrzutu kamery.
  • Animacje postaci w stanie bezczynności (widoczne tylko dla innych graczy)
  • Animacje śmierci specyficzne dla poszczególnych części ciała.
  • Pierwsze próby dodania animacji dla wspinania się po drabinach.

Najnowsza aktualizacja jest dopiero początkiem i podstawą do przebudowania i usprawnienia animacji.

Nowe mapy:

  • Compound: Jedno z najbardziej oczekiwanych dodatków do gry w historii GB. Compound rozgrywa się w nieokreślonej pakistańskiej wiosce na płaskim terenie, na którym znajdują się pola uprawne, główna droga i kilka obiektów zbudowanych przez ludzi. Od małych szop po wielopiętrowe domy.
  • Rig: Jest prawdopodobnie największą mapą w grze. Składa się z wielu pokładów, każdy z pod-poziomami. Mapa ta jest taktycznym koszmarem.

Przebudowane mapy:
Storage Facility, Power station, City, Run down

Dodano nowe tryby gry:

Dynamic Take and Secure (DTAS)[PvP]  oraz Fox Hunt
[PvP]

Przeprojektowany Interfejs gry, o którym nie będę się rozpisywał.Usprawnione AI

Przeprojektowane udźwiękowienie:

  • Nowe dźwięki przeładowania dla wszystkich broni, tak aby pasowały do nowych animacji i zasobów.
  • Przeprojektowanie miksu audio: dostosowano poziomy wszystkich dźwięków, aby strzały i eksplozje brzmiały potężniej.
  • Ustawienia wstępne dla udźwiękowienia:
       +Pełny: Wystrzały i eksplozje są znacznie głośniejsze niż inne dźwięki. Zalecane dla użytkowników słuchawek.
       +Średni: Zalecane dla użytkowników głośników.
       +Niski: Wystrzały i eksplozje nie są dużo głośniejsze od innych dźwięków. Zalecane dla użytkowników głośników grających w nocy oraz dla graczy z uszkodzonym słuchem.

Usprawniono Misje jak i edytor misji.

 

Zmian oczywiscie jest znacznie więcej jednak postarałem się wybrać moim zdaniem najciekawsze z nich.

 WAŻNE: WYCZYŚĆ STARE PLIKI
Jeżeli używasz wersji V1031 lub od dłuższego czasu nie aktualizowałeś CTE, musisz usunąć całą zawartość następujących lokalizacji:

(skopiuj je do paska adresu Eksploratora plików i naciśnij klawisz Enter):

-%LOCALAPPDATA%\GroundBranch\Saved\Config\WindowsNoEditor

-Documents\GroundBranch

Niewykonanie tej czynności spowoduje różne problemy z grą.

Jeśli korzystasz z ostatniej wersji CTE, dla pewności i tak wyczyść te pliki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.