Insurgency Sandstorm-connection to server timed out.  

  RSS
HeckingDoge
(@heckingdoge)
Zarejestrowany Kandydat

Znalazłem fix do błędu przy dołączaniu do gry internetowej w nowej odsłonie gry studia NWI.

Mianowicie: przy próbie dołączenia do gry online ładowanie zatrzymuje się na 100% i trwa tak długo, aż serwer nas nie wywali.

Co zrobić: na razie znalazłem rozwiązanie, które czuję, że jest doraźne ale działa:

Win+R, %localappdata%, Folder Insurgency, i usuwamy folder Saved. Dodatkowo przeczyścić system z śmieci za pomocą Odkurzacza

 Dodatkowo, po ponownym uruchomieniu gry, możecie dodać parę linijek kodu do pliku engine.ini w folderze, który usunęliśmy i gra go nadpisała:

[/script/engine.gamenetworkmanager] 
TotalNetBandwidth=128000
MaxDynamicBandwidth=16000
MinDynamicBandwidth=8000

To chyba wszystko miłego grania:

HeckingDoge

This topic was modified 5 miesięcy temu 2 times by HeckingDoge
OdpowiedzCytat
Opublikowany : 01/10/2018 6:50 pm
Commendante
(@commendante)
Web Admin Head Admin

Nigdy mi się tak nie przydarzyło. 

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 01/10/2018 7:27 pm
HeckingDoge
(@heckingdoge)
Zarejestrowany Kandydat

Najlepszym rozwiązaniem jest dysk SSD, bo tylko na HDD ten problem się pojawia.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 02/10/2018 2:35 pm
jigsaw77
(@jigsaw77)
Member Head Admin

Nie tylko na hdd. Sam mam podobny problem. Losowo dostaję czarny ekran który kończy się komunikatem timed out podczas dołączania do meczu. Z moich obserwacji wynika że problem dotyczy połączenia internetowego. Posiadam 2 łącza a problem z błędem występuje tylko na jednym. Prawdopodobnie firewall na routerze blokuje jakiś losowy port lub ip cześci serwerów NWI. Niestety devi nie udostępniają żadnej informacji która mogła by nakierować na rozwiązanie tego problemu. Dodam że zalecane przez steam porty mam otwarte.

LogNet: Connection failed; returning to Entry
[2019.01.20-10.46.36:263][270]LogLoad: LoadMap: /Game/Maps/Utility/Entry?closed
[2019.01.20-10.46.36:274][270]LogNet: UChannel::CleanUp: ChIndex == 0. Closing connection. [UChannel] ChIndex: 0, Closing: 0 [UNetConnection] RemoteAddr: 63.251.234.52:4500, Name: IpConnection_37, Driver: PendingNetDriver IpNetDriver_37, IsServer: NO, PC: NULL, Owner: NULL, UniqueId: INVALID
[2019.01.20-10.46.36:276][270]LogNet: UNetConnection::PendingConnectionLost. [UNetConnection] RemoteAddr: 63.251.234.52:4500, Name: None, Driver: PendingNetDriver None, IsServer: YES, PC: NULL, Owner: NULL, UniqueId: INVALID bPendingDestroy=0
[2019.01.20-10.46.36:285][270]LogLoad: Game class is 'MenuGameMode'

This post was modified 4 tygodnie temu by jigsaw77
OdpowiedzCytat
Opublikowany : 20/01/2019 11:17 am
Share: