Insurgency Sandstorm: Aktualizacja 1.9 Operacja Cold Blood

Nowa mapa: Bab

Walcz w osadzie, na zaśnieżonych wzgórzach przejdź przez zamarzniętą rzekę aż do bram starożytnej fortecy. Ta mapa różni się od innych map tym, że bardziej wspiera walkę na duże odległości i grę w otwartym terenie, ale wciąż ma wiele punktów do starć na średnim i krótkim dystansie. Charakteryzuje się również bardziej górzystym, śnieżnym, wiejskim środowiskiem, które jest widoczne tylko na jednej mapie śnieżnej, Hillside. Dla ciekawskich „Bab” to arabskie słowo oznaczające „bramę”. Bab obsługuje następujące tryby gry:

  • Versus
    • Push Security
    • Push Insurgents
    • Firefight
    • Domination
  • Kooperacja
    • Checkpoint Security
    • Checkpoint Insurgents
    • Hardcore Checkpoint Security
    • Hardcore Checkpoint Insurgents
    • Outpost


Nowe bronie: M110 SASS, M1 Garand

Dostępne są dwa nowe półautomatyczne karabiny snajperskie dużego kalibru dla klasy Marksman: M110 SASS dla sił bezpieczeństwa w 4  i M1 Garand dla powstańców. Obie bronie obsługują ulepszenia Optic, Underbarrel, Barrel i inne, w tym oldschoolową wyrzutnię granatów 22mm do M1 Garand. Aha, i bądź ostrożny: kiedy skończą ci się naboje w M1 Garand, zarówno ty, jak i twoi wrogowie usłyszycie jego głośny ikoniczny dźwięk „ping”.

Należy pamiętać, że ta broń nie jest zawarta w trybie rywalizacji, ponieważ strzelec wyborowy nie ma dostępu do półautomatycznych karabinów bojowych o niższym odrzucie, takich jak SVD.

M110 SASS

M1 Garand

Nowa funkcja: przełączalna optyka

Optyka przełączalna to optyka, która może być przełączana między powiększeniem bliskiego i dalekiego zasięgu. Dodano 9 nowych przełączalnych elementów optycznych i zaktualizowano 8 istniejących elementów optycznych, które były już w grze, dzięki czemu można je teraz przełączać. Dostępność optyki dla poszczególnych klas nie uległa zmianie. Nowa optyka 6x-3x zorientowana na średni i długi zasięg jest dostępna dla klasy Marksman, podobnie jak optyka 7x.

Oto lista nowej przełączanej optyki:

  • Nowa optyka przełączalna Rebelii
    • 2x-1x OKP-7
    • 2x-1x MARS
    • Luneta 2,5x-1x M1C (specyficzna dla M1 Garand)
    • 4x-1x M150 BUS (czerwona kropka na górze)
    • Luneta 6x-3x T.
  • Nowa przełączalna optyka sił bezpieczeństwa
    • 4x-1x SU230 BUS (czerwona kropka na górze)
    • 3x-1x CH Sight BUS (czerwona kropka na górze, specyficzna dla G36K)
    • Zakres 6x-3x DOS (specyficzny dla M110 SASS)
    • Luneta z czerwonym pierścieniem 6x-3x

Oto lista elementów optycznych, które istniały już w grze przed aktualizacją 1.9, ale zostały zaktualizowane, aby można było przełączać między dwoma poziomami powiększenia. Ich nazwy zostały zaktualizowane, aby wyświetlać oba obsługiwane poziomy powiększenia. Oryginalny poziom powiększenia (2x, 4x i 1,5x) jest nadal dostępny i niezmieniony.

  • Istniejące optyki powstańcze, które zostały zaktualizowane, aby można je było przełączać
    • 2x Kobra -> 2x-1x Kobra
  • Istniejące optyki bezpieczeństwa, które zostały zaktualizowane, aby można je było przełączać
    • 2x holograficzne -> 2x-1x holograficzne
    • 2x czerwona kropka -> 2x-1x czerwona kropka
    • 4x SU230 -> 4x-1x SU230
    • 4x C79 -> 4x-1x C79
    • 4x SUSAT -> 4x-1x SUSAT (specyficzny dla L85A2)
    • 4x ISM -> 1,5x-1x CH Sight (specyficzne dla G36K)
    • Luneta 1.5x A1 -> Luneta 1.5x-1x A1 (specyficzna dla AUG A3)
  • Zmiany w punktach zaopatrzenia ulepszenia optyki
    • Zmniejszono celownik 1,5x-1x CH G36K z 3 do 1
    • Zmniejszono zasięg 3x A2 M16A2 z 3 do 2
    • Zmniejszono PSO-1 SVD i AS Val z 3 do 1
    • Zmniejszono celownik 4x PU Mosina-Naganta z 3 do 1
    • Zmniejszono SUSAT 4x-1x L85A2 z 3 do 2
    • Zwiększono 4x-1x C79 z 2 do 3
    • Zwiększono 4x C79 NV z 2 do 3
    • Zmniejszono 7x lunetę snajperską z 3 do 2
    • Zmniejszono zasięg myśliwski 7x z 3 do 2
    • Zmniejszono 7x Sniper Scope NV z 3 do 2
    • Zmniejszono 7x Hunting Scope NV z 3 do 2

Nowość: bezpłatne przedmioty kosmetyczne do odblokowania

Cold Blood zawiera szereg postaci, od zwykłych po nieregularne jednostki.

Hill Rebel – cywilny wojownik z gór, który radzi sobie z tym, co ma.

  • Breathable Mask (Facewear slot)
    • Black
  • Puffer Jacket (Torso slot)
    • Red
    • Orange
    • Yellow
    • Blue
    • Indigo
  • Cowhide Gloves (Hands slot)
    • Sand
    • White
    • Grey
    • Dark Grey

Wetworker – żołnierz, który aklimatyzuje się w zimowej aurze.

  • Hard Mask (Facewear slot)
    • Tan
    • Sand
    • Brown
    • Olive Drab
    • Foliage Green
  • Poncho (Torso slot)
    • Tan
    • Olive Drab
    • Foliage Green
  • Poncho Camo (Torso slot)
    • Desert DPM
    • POLYPAT
    • M81 Woodland
  • Insulated Gloves (Hands slot)
    • Tan
    • Dark Brown
    • Sand
    • Desert DPM
    • POLYPAT
    • M81 Woodland
    • Olive Drab
    • Foliage Green

Nowość: kosmetyki z DLC

W ramach tej aktualizacji dodano nowe elementy kosmetyczne DLC, które nadadzą Twoim postaciom i broniom niepowtarzalny wygląd. Elementy kosmetyczne, które zawierają, można łączyć z innymi przedmiotami kosmetycznymi w grze. Kupowanie ich to świetny sposób, aby wesprzeć dalszy rozwój Sandstorm. Zobacz różne zestawy poniżej, wraz z elementami, które zawierają i do których mają zastosowanie.

Zestaw wyposażenia powstańczego „Yeti”

  • Wentylowana kominiarka
  • Gogle narciarskie
  • Top kombinezonu śnieżnego
  • Dół kombinezonu śnieżnego
  • Unikalny kamuflaż „Ink Blot”

Zestaw skórek broni „Whiteout” dla Rebelii

  • M1 Garand
  • SVD
  • M99
  • AK-74
  • FAL
  • Alpha AK

Security “Sasquatch” Gear Set

  • Net Helmet with Foliage Strips
  • Leaf Suit Top
  • Leaf Suit Bottom
  • Unique „Woodsy Brush” Camo

Security “Hunter” Weapon Skin Set

  • M110 SASS
  • M24
  • Mk 14 EBR
  • M82A1 CQ
  • G3A3
  • Mk 17 Mod 0

Jeśli chcesz zdobyć wszystkie cztery zestawy DLC Operation: Cold Blood po obniżonej cenie, sprawdź link tutaj .

Tryb Outpost

Dodano Posterunek do niektórych nowych map i ulepszono niektóre istniejące układy dzięki lepszemu rozmieszczeniu celów i obszarom odradzania się wrogiej SI. W przyszłej aktualizacji NWI ma nadzieję rozszerzyć ten tryb na więcej map.

Nowe mapy dla trybu Outpost

  • Hideout
  • Farmhouse
  • Tideway
  • Bab

Ulepszone mapy posterunków

  • Tell
  • Crossing
  • Ministry
  • Hillside

Nowe funkcje

  • Ulepszony HUD w trybie Outpost, aby lepiej wskazywać poszczególne etapy gry
  • Dodano dźwięki powiadamiające graczy o zdobyciu punktów zaopatrzenia i postępach fal w trybie Outpost

 

Optymalizacje

Poprawiono wydajność następujących map:

  • Hideout
  • Farmhouse
  • Precinct
  • Crossing

Testy wydajności wykazały również obszary wymagające poprawy w animacjach pierwszej i trzeciej osoby, a także w wielu elementach interfejsu użytkownika. Wszystkie te elementy zostały zoptymalizowane, aby zapewnić użytkownikom lepsze i bardziej spójne wrażenia.

Ulepszenia rozgrywki
  • Gracze mają teraz możliwość dostosowania wyposażenia w menu dostosowywania przed rozpoczęciem gry
  • Gracze mają możliwość dostosowania głośności poleceń radiowych w menu Ustawienia

 

Co-op Enemy AI Updates

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego widzenie wrogów nie było blokowane przez chmury dymu
  • Wrogowie zdobywający cel będą skuteczniej znajdować graczy, którzy wejdą do celu
  • Wrogowie rzadziej opuszczają przechwycony cel
  • Wrogowie są lepiej skoordynowani podczas przemieszczania się między celami, zachowując większy dystans między sobą, aby nie gromadzili się już w kolumnie
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przeciwnicy nie byli oślepieni ładunkiem wybuchowym M84 Flash
  • Po wejściu w zasięg walki wręcz przeciwnicy dadzą graczom trochę czasu na reakcję, zanim zaatakują

Aktualizacje funkcji modowania

  • Dodano tablicę o nazwie Dodatkowe zasoby do mutatorów, która pozwoli modderom odwoływać się do zasobów dla ich mutatora
  • Zwiększono limit wysyłania dla mod.io, aby był większy niż 2 GB
  • Mody zbudowane przy użyciu starszej wersji silnika nie będą już ładować się domyślnie, aby zapewnić lepszą zgodność wersji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *